WAAR GAAT JE VRAAG OVER?

Wanneer mag ik mijn abonnement verlengen?

Vanaf 6 maanden voor de einddatum van je contract mag je het contract verlengen. Wanneer de contractduur van 24 maanden is verstreken en je hebt je abonnement nog niet verlengd, mag je direct verlengen.

Kan ik mijn nummer behouden?

Nummerbehoud is gratis. Zowel voor prepaid als wanneer je een abonnement hebt.
Na het ontvangen van de bestelling dienen wij het verzoek in bij jouw huidige provider. Zodra de aanvraag is goedgekeurd sturen wij de nieuwe simkaart en welkomstbrief met de datum waarop je overgaat naar je op. Zodra wij simkaart de verstuurd hebben dan krijg je van ons een sms ter bevestiging van de verzending. Zo weet je wanneer je post van ons kunt verwachten.  Heb je nu een abonnement? Dan is de datum waarop je over gaat afhankelijk van je opzegtermijn bij je huidige aanbieder (meestal 1 maand). Indien je een prepaidkaart hebt dan zal de datum waarop je overgaat binnen 3 tot 5 werkdagen na je bestelling plaatsvinden. Deze datum kun je na goedkeuring van het nummerbehoud uitstellen tot 90 dagen in de toekomst. Dit geldt ook als je nu prepaid hebt. Houd je brievenbus in de gaten!

Welke simkaart heb ik nodig?

Je ontvangt altijd een 3-in-1 simkaart en is geschikt voor alle mobiele telefoons. Let op: knip nooit zelf in de simkaart wanneer deze onverhoopt toch niet past.

Is het Groot Nieuws Abonnement ook voor zakelijk gebruik?

Het Groot Nieuws Abonnement is zowel voor de particulier als voor de zakelijke gebruiker geschikt. Tijdens het bestelproces is het ook mogelijk om meedere nummers aan te vragen.

Moet ik mijn contract zelf verlengen?

Aan het einde van uw contractperiode vervallen de huidige actietarieven. Ruim voor het einde van de contractperiode ontvangt u bericht met een nieuwe aanbieding.

Hoe kan ik mijn Pin- en Pukcode aanvragen?

Als je je pincode drie keer verkeerd hebt ingetoetst is je simkaart geblokkeerd. Dit hef je op met een pukcode. Deze staat op de grote (SIM) kaart, die u bij aanvang hebt ontvangen. Ben je je puk- of pincode kwijt? Neem dan telefonisch contact (085 018 65 41) op of stuur een bericht info@grootnieuwabonnement.nl

Kan ik mijn simkaart laten blokkeren?

Is jouw toestel gestolen of ben je hem verloren? Laat je simkaart dan direct blokkeren en vraag een nieuwe aan! Je ontvangt dan tegen vergoeding een nieuw simkaart.

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Na het afsluiten van een nieuw abonnement ontvang je een welkomstbrief met instructies om jouw simkaart te activeren.

Heb je, bijvoorbeeld na diefstal of schade, een nieuwe simkaart ontvangen? Lees dan de instructies in de brief die je samen met jouw nieuwe simkaart ontvangt.

Wat zijn de 'buiten-de-bundel-kosten'?

Bel of verbruik je data buiten de bundel, bijvoorbeeld naar / in niet EU landen? Of verbruik je meer data in NL en EU dan de bundel bevat? Dan worden er extra kosten in rekening gebracht. Extra data kost € per mb (in NL en EU). De kosten buiten NL en EU zijn landafhankelijk. Daarnaast gelden ook de kosten die gemaakt worden naar betaalde nummers en SMS diensten.

Kan ik ook buiten NL en EU bellen en internetten?

Ja, dat is mogelijk. Op verzoek zetten wij jouw abonnement op ‘Wereld’. De kosten voor bellen, sms’en en data in niet EU-landen vallen buiten de reguliere buindel en worden doorbelast. Je betaalt dus alleen kosten die buiten de EU worden gemaakt.

Hoe kan ik mijn databundel ophogen?

Stuur een e-mail naar met als onderwerp ‘ophogen databundel’ naar info@grootnieuwsabonnement.nl. Laat ons weten om welk mobiele nummer het gaat en naar welke bundel je wilt ophogen. Wij zorgen ervoor dat de aanvraag binnen 24 uur is verwerkt.

Moet ik zelf mijn (huidige) abonnement opzeggen?

Indien u uw huidige nummer wilt meenemen dan zorgen wij ervoor dat uw huidige contract per de eerst mogelijke datum wordt beëindigd. Hier hoeft u zelf niks voor te doen. Kiest u er voor om een nieuw nummer te nemen dan dient u uw huidige contract zelf op te zeggen.

EEN ANDERE VRAAG?

Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Geen probleem! Vul het onderstaande formulier in en wij helpen je graag. (let op de verplichte velden)

Deze gegevens worden voor een periode van max. 36 maanden opgeslagen of gedurende de looptijd van uw abonnement. Ik ga hiermee akkoord.